söndag 3 januari 2016

Ironman och marseljäsen!

Då har träningen börjat för att ånyo ställa sig på startlinjen i Kalmar för att simma 3800 meter, cykla 180 km och avsluta med en nätt liten löpning på 42 km. Förra gången var jag matförgiftad och fick en tid på runt 14 timmar och 40 minuter. Målet i år är att komma under detta. Vilket torde gå om jag bara är frisk. Hotel är bokat och det enda som saknas är just nu lite mer träning och förmåga att simma. 

Redo på startlinjen i en ganska tunn våtdräkt
Nu blir det i brist på högre temperaturer och ofruset vatten träningspass i garaget med trainern.

En annan järnlady i garaget är min 2CV som har en osedvanlig förmåga att charma alla i sin omgivning. I vinter blir det en helrenovering av motor, framvagn och bromsar. Något som kommer att bli riktigt kul.
En bil, ett garage, en framtid!


 Varje gång jag kör önskar jag att jag kunde tuta lite mer effektivt på de som vinkar. Hittade en lämplig anläggning på en marknad som kommer att göra viss skillnad. 
När man trycker igång pjäsen hörs Marseljäsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar